Amerykańskie media rozpoczęły kampanię propagandową przygotowującą obywateli do ewentualnej interwencji zbrojnej w Syrii - donosi Polskie Radio.
Prezydent Barack Obama czeka na zielone światło od Kongresu. Zgodę na interwencję militarną w ogarniętej wojną domową Syrii wyraziła już senacka komisja. Większość Amerykanów sprzeciwia się interwencji w Syrii.
Jak donosi Polskie Radio, między godziną 21 a 23 - w czasie największej oglądalności - CNN nie nadawała wiadomości, lecz film o zamachu na World Trade Center z 11 września 2001 r. Podobnie było na antenie FOX News.
Media amerykańskie stosowały podobną metodą przed atakiem na Irak. Wówczas również większość Amerykanów wyrażała sprzeciw wobec wojny - przypomina Polskie Radio.
sjk, Polskie Radio, BBC
Jak donosi Polskie Radio, między godziną 21 a 23 - w czasie największej oglądalności - CNN nie nadawała wiadomości, lecz film o zamachu na World Trade Center z 11 września 2001 r. Podobnie było na antenie FOX News.
Media amerykańskie stosowały podobną metodą przed atakiem na Irak. Wówczas również większość Amerykanów wyrażała sprzeciw wobec wojny - przypomina Polskie Radio.
sjk, Polskie Radio, BBC