Najsłynniejsza polska firma jubilerska świętuje 40 lat istnienia

Najsłynniejsza polska firma jubilerska świętuje 40 lat istnienia

Opera Narodowa w trakcie gali Apart
Opera Narodowa w trakcie gali Apart / Źródło: APART
Apart istnieje od 40 lat. Z tej okazji powstała jubileuszowa kampania marki z udziałem 4 ambasadorek: Anji Rubik, Kasi Smutniak, Małgorzaty Sochy oraz Kasi Sokołowskiej, symbolizujących 4 dekady istnienia firmy. Inauguracja kampanii odbyła się podczas niezwykłej gali w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, która zapoczątkowała obchody 40-lecia Apart.

Nowa, jubileuszowa kampania Apart została zrealizowana we Włoszech – każda z ambasadorek fotografowana była w innym miejscu i regionie tego przepełnionego bogactwem inspiracji kraju. Architektura, kultura, sztuka, historia, moda, styl życia, doskonała kuchnia i wino, krajobrazy, słońce…. Tak jak nas dzisiaj, tak kiedyś Włochy zachwyciły założycieli i właścicieli Apart – braci Adama i Piotra Rączyńskich, którzy jeszcze zza żelaznej kurtyny wyruszyli w podróż na Półwysep Apeniński. Zainspirowani zwłaszcza bogatym światem biżuterii, ekspresyjnym stylem jej noszenia, postanowili wykreować nową kulturę noszenia biżuterii w Polsce. Dziś, po 40 latach istnienia Apart wiemy, że to marzenie udało się spełnić. Na kanwie tej historii powstał pomysł realizacji jubileuszowej kampanii w słonecznej Italii.

Galeria:
Gala 40-lecia Apart

Adam Rączyński otworzył swój pierwszy zakład jubilerski w 1977 r. Kilka lat później dołączył do niego brat – Piotr, stąd niedawno świętowaliśmy perłowy jubileusz ich współpracy. Razem snuli śmiałe marzenia i plany. Dzień w dzień pracą, zapałem i konsekwencją przekuwali je w rzeczywistość. Tak zbudowali prężną firmę jubilerską APART, która szybko stała się pod każdym względem liderem na polskim rynku. Apart jest dziś według niezależnych badań najbardziej cenioną i rozpoznawalną marką na naszym rynku, z najlepszą obsługą klienta i największym wyborem najwyższej jakości produktów jubilerskich. Apart do dziś wierny jest swym korzeniom i wartościom. Nie tylko utrzymuje, ale również sukcesywnie rozwija nowoczesną i profesjonalną infrastrukturę produkcyjną.

Piotr i Adam Rączyński

Pod marką Apart kryją się tysiące wzorów, dziesiątki kolekcji różnorodnej biżuterii. Jubileusz 40-lecia, zgodnie z tradycją, nazywany jest rubinowym. Rubin – niezwykły kamień o głębokiej barwie, będący synonimem obfitości i dynamizmu, jest oczywiście obecny w kolekcjach Apart. Marka postanowiła jednak uczcić cztery dekady istnienia, tworząc wyjątkową edycję ekskluzywnych pierścionków z klasycznego lub białego złota, z których każdy zdobi 40 diamentów o łącznej masie 0,40 ct. W ofercie znajduje się również linia ponadczasowych wzorów z pojedynczym brylantem o masie 0,40 ct. Cztery dziesięciolecia zamknięte w symbolicznym, najpiękniejszym wydaniu.

Zdjęcia do najnowszej kampanii powstały w Rzymie, Wenecji, Mediolanie i nad jeziorem Como. Każde z tych miejsc ma inny charakter i styl, podobnie jak ambasadorki – 4silne kobiety, z których każda ma swą oryginalną osobowość i sposób na życie.

Modelki jubileuszowej kampanii Apart

Na miejsce inauguracji kampanii Apart wybrał wnętrza jedyne w swoim rodzaju: Teatr Wielki – Operę Narodową w Warszawie, której imponujący budynek zaprojektował w XIX wieku włoski architekt Antonio Corazzi. Oprawa artystyczna Włoskiej Nocy Apart była prawdziwą ucztą dla zmysłów. Weneckie gondole, słynne włoskie arie i orkiestra wykonująca muzykę na żywo, a pośród nich biżuteria Apart z najnowszej kolekcji, zaprezentowana na pełnym splendoru pokazie, jakiego jeszcze nie było! Scenografia wieczoru została tak zaprojektowana, by wydarzenie w czasie rzeczywistym mogło odbić się szerokim echem w mediach społecznościowych oraz Internecie. Przez cały rok 2017 kampania będzie obecna w luksusowej prasie kobiecej, telewizji, Internecie.

Gala jubileuszowa Apart

 1

Czytaj także