Skandal na pokładzie samolotu. Pracownikowi puściły nerwy, ofiarą kobieta z dzieckiem [WIDEO]

Skandal na pokładzie samolotu. Pracownikowi puściły nerwy, ofiarą kobieta z dzieckiem [WIDEO]

Incydent w American Airlines
Incydent w American Airlines
Amerykańskie linie lotnicze nie mają ostatnio dobrej passy. Na jaw wyszedł przykład skandalicznego zachowania pracownika American Airlines. Wcześniej w ogniu krytyki znalazły się linie United Airlines.

Do mediów trafiło wideo, na którym widać płaczącą kobietę z małym dzieckiem na ręku. Na filmie nie widać początku incydentu, ale dzięki relacjom świadków wiadomo, co się stało. Pracownik linii lotniczych miał „brutalnie zabrać wózek kobiecie z dzieckiem”, uderzając ją przy tym. Jego cios miał trafić o włos od dziecka, które pasażerka trzymała na rękach.

Ciąg dalszy widać już na nagraniu, które trafiło do sieci. Słychać na nim zanoszącą się od płaczu kobietę, która ledwo może złapać oddech. Wokół niej znajduje się dwóch innych pracowników American Airlines, których kobieta prosi o zwrot wózka. W pewnym momencie ze swojego miejsca wstaje inny pasażer, który domaga się podania danych mężczyzny, który w nieodpowiedni sposób potraktował matkę z dzieckiem. Na miejscu pojawia się steward, który zaczyna się kłócić z interweniującym pasażerem. „Uderz mnie!” – krzyczy w pewnym momencie do mężczyzny, gestykulując przy tym.

Fox News informuje, że linie lotnicze natychmiast zareagowały na incydent – pasażerkę przeproszono i wraz z rodziną mogła ona kontynuować podróż w pierwszej klasie. Kilka minut po lądowaniu samolotu na lotnisku w Dallas, wydano oświadczenie. „Widzieliśmy wideo i podjęliśmy działania, by ustalić przebieg wydarzeń. To, co widać na nagraniu, nie odzwierciedla naszych wartości i tego, jak zajmujemy się klientami. Jest nam niezmiernie przykro z powodu bólu, jaki incydent wywołał u pasażerki oraz jej rodziny, a także innych klientów, którzy w nim uczestniczyli” – oświadczyły linie lotnicze. Fox News podaje, że pracownik, który zaatakował matkę z dzieckiem został zwolniony.

Inni też mają problemy

W kwietniu poważny kryzys wizerunkowy przeszły inne amerykańskie linie lotnicze – United Airlines. Najpierw światło dzienne ujrzał filmik, na którym widać, jak obsługa siłą wyciąga z samolotu pasażera, ponieważ sprzedano za dużo biletów, później media obiegła historia pary wyrzuconej z samolotu, którym leciała na własny ślub.

Czytaj także:
Najpierw sprzedali za dużo biletów, później brutalnie wyszarpywali pasażera z samolotu. Wielki skandal w United Airlines
Czytaj także:
Lecieli na własny ślub, zostali wyrzuceni z samolotu

Czytaj także

 21
  • tomek IP
    widać, że bezmózgie matki "wózkowe" to plaga na całym świecie, kiedy się to rozmnoży, przestaje rozumować.
    • Mirka IP
      O matko...jeszcze plecak z tylu i kreci sie "wteiwewte",ocierajac geby pasazerow tym plecakiem.
      Rozhisteryzowana baba.Ja powinno sie wysadzic i niech reszte drogi pokonuje ryksza.
      • azazis IP
        coraz większe prawa jednostki w USA hahaha
        • adama IP
          Lecac z Frankfurt do Perth liniami Etihad mialem przesiadke w Abu Dhabi (UAE). Okazało sie ze nie ma dla mnie niejsca w samolocie do Perth (overbooked). Obsluga Etihad byla wspaniała. Dostalem hotel za US1000/noc, limuzyne do hotelu i z hotelu. Rowniez łapałem w Australii lot z Perth do Darwin ktory mi przepadał - Etihad zalatwil wszystko. Mialem tylko jeden dzien spoznienia ale zobaczylem Abu Dhabi. Wszystko dzieki Etihad traktujacy swoj biznes jak przystało na cywilizowana airline.
          Etihad powaznie traktuje klienta, czuje sie odpowiedzialny za niewygode spowadowana overbooking. Linie w USA jak promitywy w porownaniu.
          • magda IP
            A odszkodowanie za psychiczne znęcanie się nad klientem to gdzie?. Samo zwolnienie pracownika nic nie załatwi. Ta Pani powinna natychmiast wystąpić o odszkodowanie. Sądy w USA są sprawiedliwsze pod tym względem i przyznają duże kwoty finansowe. Powinni pomóc tej Pani ludzie, których cała sprawa zbulwersowała.