Dynamiczny wzrost e-point

Dynamiczny wzrost e-point

Dodano:   /  Zmieniono: 
Firma e-point SA w 2000 roku osiągnęła łączny przychód w wysokości 5 milionów zł. Jest to znaczny wzrost w porównaniu z 1999 rokiem, kiedy to obroty firmy wyniosły 1,5 mln zł. Jednak w 2001 roku zamierza osiągnąć 18 mln zł przychodów.
Firma e-point SA w 2000 roku osiągnęła łączny przychód w wysokości 5 milionów złotych. Jest to znaczny wzrost w porównaniu z 1999 rokiem, kiedy to obroty firmy wyniosły 1,5 mln zł. Osiągnęła taki wynik dzięki wypracowaniu własnego modelu biznesowego firmy oraz wielu wdrożeniom projektów internetowych dla dużych klientów.
e-point SA w 2000 roku zrealizowała między innymi: portal farmaceutyczno-medyczny www.pfm.pl, internetowy dom maklerski www.woodstock.pl, ekstranet dla agentów Nationale Nederlanden, intranet dla ZWUT Siemens, internetowy serwis Wielkopolskiego Banku Kredytowego i internetowy serwis Powszechnego Banku Kredytowego.
Projekty internetowe e-point SA zostały oparte o własne platformy technologiczne Active Content (rozbudowane serwisy WWW, portale internetowe) oraz OneWeb (intranety, ekstranety), które wykorzystują zalety technologii typu OpenSource (platformy otwartej rozwijanej przez wielu niezależnych od siebie programistów na całym świecie).
W 2001 roku firma chce się skoncentrować na rynku przedsiębiorstw tradycyjnych, którym ma zamiar pomagać w wykorzystaniu potencjału Internetu i osiągnąć 18 mln zł przychodów.
e-point SA jest dostawcą rozwiązań opartych o technologie internetowe. Oferta e-point SA obejmuje m.in. projektowanie i wdrażanie intranetów, ekstranetów, rozwiązań dla handlu elektronicznego, budowanie rozwiązań WWW. Udziałowcem firmy jest największy w Europie środkowo-wschodniej fundusz venture capital - Enterprise Investors.
[em]