Rekordowe wzrosty Wprost.pl. Ponad 16 milionów odsłon serwisów Grupy PMPG Polskie Media

Rekordowe wzrosty Wprost.pl. Ponad 16 milionów odsłon serwisów Grupy PMPG Polskie Media

WPROST logo
Ponad dwukrotny wzrost liczby odsłon, do ponad 10 milionów, odnotował w sierpniu 2017 r. serwis Wprost.pl. Liczba użytkowników serwisu przekroczyła 2,3 mln i była o 50 proc wyższa niż rok wcześniej. W sumie liczba odsłon serwisów należących do Grupy PMPG Polskie Media przekroczyła 16 mln 400 tys. i była dwuipółkrotnie wyższa niż rok wcześniej.

Oglądalność i rosnące zasięgi serwisów należących do Grupy PMPG Polskie Media potwierdzają, że w sprawdza się konsekwentnie realizowana strategia budowy silnych brandów mediów zasięgowych poprzez dywersyfikację formatów i kanałów dostępu oraz rozbudowę portfolio uznanych, opiniotwórczych marek wydawanych tygodników o kolejne elementy, które budują trwałą relację z czytelnikami/użytkownikami.
Serwisy internetowe Grupy: Wprost.pl, DoRzeczy.pl, nowy portal SuperHistoria.pl oraz wertykalny portal Film.com.pl razem mają ponad 3,5 miliona użytkowników i notują ponad 16,5 mln odsłon.

Rekordowe zasięgi notuje też serwis DoRzeczy.pl, który w sierpniu odwiedziło prawie milion użytkowników. Liczba odsłon serwisu wzrosła do ponad 5,5 mln. To sześciokrotnie więcej niż przed rokiem i znacząco więcej niż zakładała strategia rozwoju serwisu. Ponownie wydłużył się również czas spędzany przez użytkowników na stronie DoRzeczy.pl.

Media grupy PMPG są również bardzo aktywne w mediach społecznościowych.Tygodnik „Wprost” ma prawie 190 tys. fanów na FB i ponad 445 tys. obserwujących na Twitterze. Magazyn Film na FB ma ponad 15 000 fanów, na Twitterze obserwuje go prawie 3000 użytkowników. Na Facebooku fanpage Tygodnika Lisickiego zgromadził ponad 106 000 fanów, a dodatkowo ponad 18 500 osób śledzi fanpage DoRzeczy. Profil Historii Do Rzeczy obserwuje ponad 16 000 osób. Na Twitterze konto DoRzeczy.pl ma ponad 45 tys. obserwatorów, a konto Tygodnika Do Rzeczy – 24 tysiące.

W sumie media grupy PMPG Polskie Media notują dziś następujące zasięgi:
- 3 500 bezpośrednich uczestników wydarzeń organizowanych pod marką „Wprost” lub „Do Rzeczy”
- 200 000 czytelników drukowanych i cyfrowych wydań tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”
- 370 000 fanów na Facebooku
- 515 000 obserwujących na Twitterze
- 3 500 000 użytkowników serwisów internetowych Wprost.pl, DoRzeczy.pl, SuperHistoria.pl, Film.com.pl
- 16 500 000 odsłon serwisów internetowych

Czytaj także

 0

Czytaj także