Wirtualne Media zaprezentowały raport zawierający wyniki oglądalności magazynów publicystycznych emitowanych po codziennych programach informacyjnych. Dane Nielsen Audience Measurement obejmowały okres od 1 września 2021 roku do 10 stycznia 2022 roku.
Największą widownię zgromadził „Gość Wydarzeń” emitowany na antenie Polsatu i Polsatu News. Średnio przed telewizorami zasiadło 1,27 mln osób, co przełożyło się na 10,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. „Gość Wydarzeń” rok do roku stracił średnio 350 tys. osób i 1,68 punktu procentowego udziału w rynku.
Programy publicystyczne. „Gość Wydarzeń” przed „Faktami po Faktach”
Drugie miejsce wśród magazynów publicystycznych zajęły „Fakty po Faktach” nadawane w TVN24 i TVN24 BiS. Program śledziło średnio 890 tys. widzów, o 91 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. „Fakty po Faktach” zapewniły TVN-owi 6,84 proc. udziału w rynku, o 0,14 mniej niż rok wcześniej.
Najgorzej wypadł „Gość Wiadomości”, który średnio przyciągał 625 tys. widzów, co zapewniało 4,67 proc. udziału w rynku. Audycja TVP Info jako jedyna zwiększyła swoją widownię, średnio o 18 tys. oglądających. To przełożyło się na wzrost udziału w rynku o 0,43 pkt proc.
Kiedy padła rekordowa oglądalność magazynów publicystycznych?
„Gość Wydarzeń” najchętniej był oglądany 6 grudnia 2021 r., kiedy przed telewizorami zasiadło 1,87 mln osób. „Fakty po Faktach” największą widownię miały 10 stycznia 2022 r. – 981 tys., a „Gość Wiadomości” najwięcej osób przed telewizory przyciągnął 10 października 2021 r. – 950 tys.
Czytaj też:
„Wiadomości” TVP nie odpuszczają Tuskowi. „Już po raz kolejny gra śmiercią”