Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, tylko pierwszego dnia konfliktu Probierz vs Lewandowski temat wygenerował 95 tys. publikacji, osiągając zasięg 530 mln potencjalnych kontaktów z przekazem.
To wartość ekspozycji medialnej szacowanej na blisko 100 mln zł. IMM podaje, że jest to poziom porównywalny z medialnością wyborów prezydenckich.
Wyobraźmy sobie, że podobnej sytuacji dochodzi w komercyjnej firmie. Szef, kierując się tylko sobie znanymi przesłankami o wątpliwej logice, postanawia zdymisjonować najważniejszego dyrektora, faceta o długim stażu, wybitnych zasługach dla firmy. Dyrektora, który nie tylko wnosi wartość dodaną liczoną zarobionymi przez firmą pieniędzmi, ale jest bardzo ceniony i szanowany w całej branży, wśród interesariuszy i zwykłych klientów. Oczywiście, ma też krytyków i wrogów, którzy staropolskim zwyczajem zazdroszczą mu sukcesów, pozycji i zarobków.
Jednak szef nie czuł z nim chemii i postanowił go odwołać pod byle pretekstem.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.