Sieć głodna nastolatek

Sieć głodna nastolatek

Dodano:   /  Zmieniono: 
Nastoletnie youtuberki wzbudzają u młodych fanek podobne uwielbienie jak kiedyś Beatlesi u ich babć. Już dziś potrafią zażądać po kilkanaście tysięcy złotych za udział w reklamie. Jeśli utrzymają popularność, za kilka lat mogą być nie tylko sławne, ale i bardzo bogate.

Księgarnia, Warszawa, centrum handlowe Złote Tarasy. Niedzielny wieczór, ostatni dzień ferii, a przed księgarnią kłębi się tłum dziewczynek w wieku 8–13 lat, które – zamiast pakować tornistry – stoją w gigantycznej kolejce. Wśród nich moja 10-letnia córka Marta. Stoi już 1,5 odziny i jeszcze z pół godziny przed nią, ale się nie poddaje. Bo jak przyjdzie jej kolej, usiądzie na kanapie obok 13-letniej Julki, zapozuje wspólnie z nią do zdjęcia i weźmie autograf. I wtedy będzie szczęśliwa. Julka to Quick, youtuberka, której Znak wydał właśnie książkę: „Quick, Zbychu, bółka i spółka”. Zgromadzenie dziewczynek w Złotych Tarasach to jej wieczór autorski. W ubiegłym tygodniu Julka miała takich spotkań sześć, głównie w empikach w największych centrach handlowych, w największych miastach. Na każdym spotkaniu były tłumy dzieci, podpisywanie książek i wspólne selfie do późnych godzin wieczornych. W naszej kolejce co jakiś czas rozlegały się pełne euforii piski: – Widziałam ją! Oddychałam tym samym powietrzem co ona. Nie mogę uwierzyć, przytuliła mnie.

Więcej możesz przeczytać w 8/2016 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.