Tiger Woods stracił kolejnego sponsora

Tiger Woods stracił kolejnego sponsora

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. Wikipedia
Przedstawiciele produkowanego przez firmę PepsiCo napoju izotonicznego Gatorade oświadczyli, że producent napojów zakończył współpracę ze słynnym golfistą Tigerem Woodsem.
- Nie widzimy już roli dla Tigera w naszych marketingowych staraniach - powiedział rzecznik prasowy Gatorade. Dodał jednocześnie, że firma będzie kontynuowała współpracę z założoną przez golfistę fundacją Tiger Woods Foundation.
 
Początkowo sponsorzy Woodsa twierdzili, że nie porzucą sportowej gwiazdy, ale w grudniu zeszłego roku firmy Accenture i AT&T ogłosiły zerwanie kontraktów. Gatorade to zatem trzecia wielka marka, która w ostatnim okresie zakończyła współpracę z Woodsem.

Taka decyzja została podjęta przez PepsiCo w kilka miesięcy po skandalu małżeńskim, w który zamieszana była gwiazda golfa. 25 listopada ubiegłego roku wyszedł na jaw romans Tigera Woodsa z nowojorską hostessą Rachel Uchitel. Wierzy się, że romansował on jeszcze z innymi kobietami.
 
Firmy Procter & Gamble oraz Gillette ogłosiły, że będą emitować reklamy z Tigerem Woodsem jeszcze przez jakiś czas, ale nie określiły jasno swoich zamiarów odnośnie dalszej współpracy ze sportowcem. Inny główny sponsor Woodsa, firma Nike, zdecydowała się w dalszym ciągu sponsorować gwiazdę golfa.

eb, kk, CNNMoney