W roku 2010 świat ma zrozumieć, że to Polska jest ojczystym krajem Fryderyka Chopina. Oprócz pomysłów trafionych są też koncepcje kuriozalne.
Chopin to marka według różnych szacunków warta 1-3 mld zł. Nic zatem dziwnego, że próbują wypromować się na niej wszyscy. Z okazji dwusetnej rocznicy urodzin Chopina stacja Viva wyemitowała cykl na temat wielkiego muzyka. Michał i Anna Wiśniewscy opowiadali w nim o talentach muzycznych swoich dzieci, Kasia Klich wspominała czasy studenckie, Marina Łuczenko, która właśnie nagrała pierwszego w życiu singla, zdradziła... jak powinni się odżywiać muzycy. – Celebrities mieli przyciągnąć młodego widza. Staraliśmy się jednak wybrać do programu osoby, które mają wiedzę o Chopinie i jego czasach. Można więc było dowiedzieć się czegoś o XIX-wiecznej modzie, o której opowiedział Tomasz Jacyków, czy o ówczesnym życiu towarzyskim, które przybliżył Olivier Janiak – wyjaśnia Karina Łudź, specjalista do spraw PR MTV Networks, właściciela Vivy.
Więcej możesz przeczytać w 9/2010 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.