Marka TP musiała odejść – mówi Stephane Richard, prezes France Telecom, jednej z największych firm telekomunikacyjnych na świecie, właściciela marki Orange i głównego udziałowca Telekomunikacji Polskiej.
SEBASTIAN STODOLAK: Telekomunikacja Polska jako marka znika z rynku. Zastępuje ją Orange. Nie warto było utrzymać znanej lokalnej marki?
STEPHANE RICHARD: Kilka lat temu we Francji zastąpiliśmy marką Orange wszystkie usługi mobilne i internetowe, a w lutym tego roku zmieniliśmy markę naszej telefonii stacjonarnej z France Telecom na Orange. A przecież France Telecom było silniejszą marką niż TP. Takie działania to racjonalna strategia w firmie, która konkuruje na globalnym rynku. Mamy 226 mln klientów w 35 krajach na całym świecie. Chcemy im wszystkim oferować innowacyjne produkty jednej marki.
Więcej możesz przeczytać w 16/2012 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.