"The making of" - zobacz, jak powstawały spoty "Wprost"

"The making of" - zobacz, jak powstawały spoty "Wprost"

Dodano:   /  Zmieniono: 
Tak powstawały spoty najnowszej kampanii tygodnika "Wprost" (fot. YouTube)
Dynamiczne ujęcia, ogromne studia, wielka ekipa, praca do rana - oto, jak powstawały spoty z najnowszej kampanii tygodnika "Wprost".
Z nową siłą i z nowym zespołem wydawca "Wprost" wdraża kolejny etap strategii rozwoju tygodnika. Ruszyła kampania promocyjna "Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu".

Czytaj więcej o zmianach we "Wprost"

To, co najważniejsze. Wprost wraca do korzeni

"Nowemu otwarciu" redakcji towarzyszy kampania reklamowa "Wprost", która potrwa do końca czerwca. Dwa trzydziestosekundowe spoty telewizyjne są emitowane na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych.

Zobacz dynamiczne spoty "Wprost"!

Zdjęcia do spotów telewizyjnych zostały wykonane jednego dnia w Alvernia Studios pod Krakowem. Było to możliwe tylko dzięki dwóm nowoczesnym halom zdjęciowym z pełnym wyposażeniem na potrzeby efektów specjalnych. Pozwoliło to na szybką i sprawną pracę nad całą postprodukcją.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Demo Effective Launching. Nad strategią pracowały Anna Nowak - Strategic Planning Manager i Joanna Wal - Strategic Planner w DEMO. Autorami scenariusza spotów są Bartosz Biernacki i Dariusz Chwierut z Demo. Reżyserował Marek Dawid, kwestie produkcji i postprodukcji zapewniło Alvernia Studios.

Strategię dla AWR "WPROST" przygotowała Platforma Mediowa Point Group we współpracy z agencją Demo Effective Launching.

Zobacz, jak powstawały spoty "Wprost"

Spot Wprost - making of