Volvo Polska korzysta z Internetowego Centrum Danych eCenter

Volvo Polska korzysta z Internetowego Centrum Danych eCenter

Dodano:   /  Zmieniono: 
Volvo Polska podpisała umowę z eCenter S.A. na hosting nowego serwisu, który będzie służył do komunikacji pomiędzy importerem a siecią dealerów w całej Polsce.
Posiadając w Polsce sieć przedstawicieli, prowadzących sprzedaż pojazdów ciężarowych, maszyn budowlanych, części zamiennych oraz świadczących usługi serwisowe, firma Volvo potrzebowała odpowiedniego narzędzia do zarządzania przepływem informacji pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami w Polsce a biurem importera w Warszawie.
Tworzona przez firmę WebService Internet aplikacja, umożliwi gromadzenie, analizowanie i sprawne udostępnianie informacji o obecnych i potencjalnych klientach firmy Volvo w Polsce. W kolejnym etapie planowana jest rozbudowa serwisu o udostępnianie danych i informacji zawierających m.in.: oferty, cenniki, dokumenty, itp. Nowy serwis Volvo będzie wykorzystywał infrastrukturę techniczną Internetowego Centrum Danych eCenter.
„Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie profesjonalnego Data Center, ponieważ to znacznie obniżyło koszty uruchomienia i utrzymania serwera oraz dodatkowego osprzętu związanego z zapewnieniem oczekiwanej niezawodności działania systemu” – powiedział Bartłomiej Górzyński, Market Research Manager z Volvo Polska.
„Poziom techniczny serwerowni eCenter, zdublowane zabezpieczenia zasilania, możliwość wykonywania kopii zapasowych, itp. zrobiły na nas pozytywne wrażenie. Dodatkowym atutem eCenter były dobre łącza ze Szwecją oraz współpraca eCenter z firmą WebService Internet, która przygotowuje dla nas aplikację” – dodaje Bartłomiej Górzyński.


Volvo Polska oferuje na polskim rynku produkty i rozwiązania transportowe najwyższej jakości, bezpieczne i przyjazne dla środowiska.


eCenter S.A., lider na polskim rynku w dziedzinie usług e-biznesowych, oferuje infrastrukturę i aplikacje do działalności internetowej na zasadzie outsourcingu. W ofercie eCenter znajdują się zaawansowane usługi Internetowego Centrum Danych (głównie hosting i kolokacja) oraz aplikacje udostępniane w modelu ASP (Application Service Provider). Atrakcyjność oferty podnoszą usługi zwiększające wydajność i bezpieczeństwo systemów oraz usługi tworzenia kopii zapasowych i przechowywania danych. W modelu ASP eCenter udostępnia aplikacje: ePoczta – System Poczty Elektronicznej, eKontakt – Internetowe Centrum Obsługi Klienta, ePłatność – System Płatności On-line, eAnaliza – Badania Zachowań Użytkowników Serwisów Internetowych, eBaza – Zarządzana Baza Danych Oracle. eCenter zapewnia także doradztwo e-biznesowe, wsparcie w projektowaniu systemów, migracje i wdrożenia, administrację systemów oraz monitoring i raportowanie. Do klientów eCenter należą m.in. takie firmy, jak: Kopernik.pl, e-point, Volvo, BillBird.pl.
em