Problem klienta jest naszą wspólną sprawą

Problem klienta jest naszą wspólną sprawą

Dodano:   /  Zmieniono: 
Firmy Oracle Polska oraz Hewlett-Packard Polska podpisały umowę o powołaniu nowej procedury udzielania pomocy klientom projektów, wspólnie wdrażanych przez Oracle’a i Hewletta-Packarda.
Firmy Oracle Polska oraz Hewlett-Packard Polska podpisały umowę o powołaniu nowej procedury udzielania pomocy klientom. Działy serwisowe obu partnerów będą wzajemnie informować się o wszystkich przypadkach zgłaszanych przez klientów projektów, wspólnie wdrażanych przez Oracle’a i Hewletta-Packarda.
Daje to użytkownikom tych systemów informatycznych możliwość kontaktowania się z dowolnym działem serwisu, jeśli problem występuje na styku sprzętu i oprogramowania i nie jest jasne, który z działów powinien udzielić pomocy. Użytkownik może skontaktować się z jednym serwisem, zaś odpowiednie - przezroczyste dla klienta - procedury doprowadzą do zawiadomienia tych specjalistów, którzy najlepiej poradzą sobie z problemem.
Umowa jest unikatowym rozwiązaniem na rynku polskim. Dotychczas to użytkownik sam musiał rozpoznawać, jakiego typu awaria powstała w systemie informatycznym i decydować, do kogo zwracać się po pomoc. Procedury opracowane przez firmy Oracle i HP uwalniają klienta od takiej konieczności, zapewniając tym samym większy komfort użytkowania systemów Oracle’a pracujących na sprzęcie i systemie operacyjnym H-P.

Firma Hewlett-Packard, jeden z największych na świecie dostawców rozwiązań komputerowych, przetwarzania obrazu oraz usług informatycznych, koncentruje się na udostępnianiu indywidualnym użytkownikom i firmom najnowszych technologii dzięki zastosowaniu prostych w obsłudze urządzeń, użytecznych usług elektronicznych oraz zawsze dostępnej infrastruktury internetowej. HP zatrudnia 88 500 pracowników na całym świecie. Firma osiągnęła całkowity przychód w wysokości 48,8 mld dolarów w roku finansowym 2000.
[em]