Setki gadżetów Euro 2012 trafi do hipermarketów

Setki gadżetów Euro 2012 trafi do hipermarketów

Dodano:   /  Zmieniono: 
Niespełna 200 dni przed pierwszym meczem Euro 2012 rośnie zainteresowanie turniejem i coraz licznej pojawiającymi się na rynku produktami z oficjalnym logo mistrzostw. Setki takich wyrobów, na mocy porozumienia z UEFA, trafią do sieci hipermarketów Real.
Zastrzeżone logo polsko-ukraińskiego turnieju może być wykorzystywane wyłącznie na podstawie licencji udzielonych przez UEFA. Takie licencje uzyskało już ponad 60 firm, z czego 40 procent to polskie przedsiębiorstwa. Wiele produktów jest już dostępnych na rynku, w tym w sieci Real, która otrzymała od UEFA tytuł oficjalnego hipermarketu sprzedającego licencjonowane produkty Euro 2012.

Prezes obejmującej 54 placówki w 36 miejscowościach sieci Rafael Gasset podkreślił, że jako zagorzały kibic piłki nożnej, a szczególnie Realu Madryt, mocno zaangażował się w nawiązanie współpracy z UEFA, umożliwiającej wprowadzenie bogatej oferty produktów, w tym wielu wyprodukowanych na wyłączność. Logo turnieju pojawi się m.in. na kubkach, szklankach, materiałach piśmienniczych, ręcznikach czy odzieży sportowej. Zapowiedział także szereg akcji promocyjnych, m.in. z udziałem oficjalnych maskotek turnieju.

- Dzięki takim produktom każdy może "poczuć i dotknąć" mistrzostw. Kraje-gospodarze turnieju są dla nas szczególnie ważne, bowiem to tu rodzi się atmosfera wielkiego piłkarskiego święta. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że pozyskaliśmy profesjonalnego partnera, dzięki któremu do kibiców trafią licencjonowane produkty Euro 2012. Cieszymy się także, że w produkcję zaangażowało się wiele polskich firm - powiedział podczas konferencji prasowej w Warszawie szef marketingu UEFA Alan Ridley.

Podczas spotkania z mediami zaprezentowane zostało przywiezione przez Ridleya główne trofeum mistrzostw - Puchar im. Henriego Delaunaya.

pap, ps