Abonencie, zareklamuj i pokochaj!

Abonencie, zareklamuj i pokochaj!

Dodano:   /  Zmieniono: 
Raz na dwa lata automatyczne uznanie jednej reklamacji klienta, jednak o wartości nie większej niż 100 zł brutto - to nowy pomysł TP SA na poprawę wizerunku.
Zgodnie z tą decyzją, wydaną przez jednego z członków zarządu TP SA, powinna być automatycznie "uznawana każda pierwsza reklamacja klienta indywidualnego". Reklamujący jednak może w ten sposób otrzymać zwrot najwyżej 100 zł brutto.

Jest to kontynuacja decyzji z maja 2001 r., która przewidywała taki zwrot raz na dwa lata i odnotowanie go "w ewidencji jednorazowego umarzania roszczeń abonentów stanowiącej integralną część dokumentacji abonenta".

Zmiana ta ma z jednej strony na celu poprawę nienajlepszego wizerunku firmy, a z drugiej wynika ze zwykłego rachunku ekonomicznego - jak mówi jeden z dyrektorów firmy, pełne rozpatrzenie reklamacji kosztuje znacznie więcej niż 100 zł.

W przyszłym roku, by zapobiec reklamacjom, ma też zostać wdrożony system powiadamiania abonentów o gwałtownym wzroście wartości rozmów z ich aparatu, np. gdy któryś z domowników korzysta z numerów 0-700. Pilotażowo działa on już w Nowym Sączu. Wdrażanie w całym kraju zacznie się w styczniu 2003 r.

em, "Rzeczpospolita"