Wracamy do historycznego logo

Wracamy do historycznego logo

Dodano:   /  Zmieniono: 
WPROST wraca do historycznego logotypu.
Pierwszy czerwcowy numer tygodnika ukazał się z nową winietą i logo, pod którym tygodnik święcił największe sukcesy.

„Jak Państwo zauważyli, wracamy do starego logo „Wprost". Idziemy do przodu i patrzymy w przyszłość, ale nie mamy oporów, by wracać do tego, co było dobre w przeszłości" – napisał w artykule wstępnym redaktor naczelny, Tomasz Lis. Symboliczna zmiana pokazuje kierunek, w którym ma ewoluować tygodnik.

„Zmiany, których dokonujemy we WPROST od momentu przejęcia tygodnika przez PMPG SA, są ewolucyjne, ale uważny czytelnik może je zauważyć niemal w każdym numerze. Powrót do tego, co we WPROST było wartościowe, cenione i charakterystyczne, jest dla nas oczywisty i wynika z przyjętej strategii. Historyczne logo WPROST i klasyczna czerwona ramka na winiecie symbolizują powrót do  korzeni i wartości" – mówi Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group i AWR WPROST. Dodaje, że na dynamikę i nowoczesność jest miejsce wewnątrz tygodnika i w serwisie internetowym www.wprost24.pl. Okładka jest takim miejscem, gdzie można nawiązać do tradycji, zwłaszcza, gdy są one dobre.

Podobnie o zmianie wypowiada się redaktor naczelny, Tomasz Lis. „Jedziemy do przodu, zmieniamy to, co wymaga zmian, ale patrzymy w lusterko wsteczne. Jeżeli coś w tygodniku było dobre, to po to sięgamy" – mówi o powrocie do historycznego logotypu. Podkreśla, że to „nowe stare logo" symbolizuje czasy świetności WPROST. Poza tym jest bardziej plastyczne, ma charakter i budzi pozytywne skojarzenia.