Kontrowersyjna reklama napoju. „Ona już wie, co za chwilę będzie miała w ustach”

Kontrowersyjna reklama napoju. „Ona już wie, co za chwilę będzie miała w ustach”

Napój energetyczny, zdjęcie ilustracyjne
Napój energetyczny, zdjęcie ilustracyjne / Źródło: Fotolia / skekerrte
Producent napoju energetycznego Devil Energy postanowił zareklamować się w wyjątkowo niestosowny sposób. Grafiką promującą napój oburzone są przede wszystkim kobiety.

Producent napoju energetycznego Devil Energy zamieścił na swoim profilu na Facebooku kontrowersyjną grafikę promującą swój flagowy produkt. Na reklamie widać kobietę, która najprawdopodobniej siedzi w samej bieliźnie i spogląda w kierunku mężczyzny. Jego twarzy nie widać, na grafice umieszczono jedynie jego rękę, która unosi do góry podbródek dziewczyny. Pod zdjęciem umieszczono podpis: Ona już wie, co za chwilę będzie miała w ustach.

Reklama oburzyła internautów. „Seksistowski motyw, którego autorzy zapomnieli, że połowę rynku stanowią kobiety”, „Chcecie w ten sposób zrazić do siebie 50 proc. odbiorców?”, „Nie trzeba być feministką, aby czuć niesmak tej reklamy”, „Zmieńcie nazwę na Debil Energy” - to tylko niektóre komentarze, jakie pojawiły się pod grafiką. Nie brakuje jednak głosów z drugiej strony. Niektórzy komentatorzy twierdzą, że pomysłodawca reklamy idealnie spełnił swoją rolę, ponieważ o produkcie firmy stało się głośno, a takie jest w końcu główne założenie każdego reklamodawcy.

Czytaj także

 3