NC+ interesuje internautów bardziej niż Smoleńsk w kwietniu 2010 r.

NC+ interesuje internautów bardziej niż Smoleńsk w kwietniu 2010 r.

Dodano:   /  Zmieniono: 
nC+ w Google jest bardziej popularne niż Smoleńsk w kwietniu 2010 r. (fot. sxc.hu) Źródło: FreeImages.com
Polscy internauci częściej szukają informacji o nC+ niż o Smoleńsku w kwietniu 2010 r., gdy doszło do katastrofy polskiego Tu-154M.
Z danych serwisu Google Trends, badającego zachowania internautów szukających informacji przy pomocy wyszukiwarki Google wynika, że hasło "Smoleńsk" najchętniej wyszukiwane było w kwietniu 2010 r., gdy doszło do katastrofy, i w październiku 2012 r., gdy wybuchła afera z domniemanymi śladami trotylu na wraku.

Częściej niż "Smoleńsk" w kwietniu 2010 r. teraz wyszukiwane jest hasło "nC+". O Smoleńsku informacji najczęściej szukali internauci z woj. mazowieckiego, o nC+ - z woj. lubuskiego.

Abonenci telewizji n i Cyfry+ po fuzji firm otrzymują listy, w których są informowani, że w ciągu kilkunastu dni muszą podjąć decyzję czy przedłużają umowę, czy nie. Brak odpowiedzi oznacza zgodę na przejście do nC+.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie administracyjne w tej sprawie. Może się ono zakończyć nakazem zmiany praktyki, a także karą finansową do 10 procent przychodu. - Są już postawione zarzuty przedsiębiorcy - poinformowała Małgorzata Cieluch z UOKiK.

Na Facebooku powstał profil Anty nC+ skupiający niezadowolonych klientów firmy.

zew, wirtualnemedia.pl, Polskie Radio