Na stronie oddziału Coca-Coli w Wielkiej Brytanii poinformowano o wprowadzeniu na rynek nowego produktu. Od 3 października konsumenci mogą kupić Coca-Colę z dodatkiem cynamonu. Świąteczna odsłona napoju jest sprzedawana w butelkach o pojemności 500 ml oraz 1,25 l. Produkt jest dostępny wyłącznie w wersji bez dodatku cukru. Ci, którym cynamonowy smak Coca-Coli przypadnie do gustu, muszą się spieszyć. Jest to edycja limitowana, dostępna na rynku do końca roku kalendarzowego.
Testowanie na rynkach krajowych
Alec Mellor, który zarządza marketingiem koncernu na terenie Wielkiej Brytanii ocenił, że nowa Coca-Cola „to napój pełen świątecznych smaków, bez cukru, idealny na święta Bożego Narodzenia”. Na razie nie wiadomo, czy produkt zostanie wprowadzony także w innych krajach. Polityka firmy często bazuje na dostosowywaniu się do potrzeb konsumentów oraz testowania produktów na rynkach krajowych. Przykładem takich działań jest japoński oddział koncernu, który zapowiedział wprowadzenie Coca-Coli z alkoholem oraz napoju pozbawionego charakterystycznej, ciemnej barwy.
facebookCzytaj też:
Jogurty mają więcej cukru niż Coca-Cola? Zaskakujące wyniki analiz