Gwiazda mediów społecznościowych ujawniła kilka trików. „To nie było profesjonalne, ale…”

Gwiazda mediów społecznościowych ujawniła kilka trików. „To nie było profesjonalne, ale…”

Alisha Marie
Alisha Marie / Źródło: Instagram / @alisha
Alisha Marie ma ponad 8 milionów subskrybentów na YouTubie oraz prawie 4 miliony fanów na Instagramie. Influencerka przekonuje, że istnieje kilka sztuczek, których zastosowanie przyciągnie uwagę marek.

Alisha stworzyła swój kanał na  w 2008 roku. Jej działania obserwuje ponad 8 milionów subskrybentów. Influencerka m.in. zamieszcza porady dotyczące mody i urody, a także promuje ideę DIY, czyli „zrób to sam”. Dotychczas współpracowała m.in. z takimi firmami jak BMW czy Starbucks.

„To nie było profesjonalne, ale to było moje”

Alisha Marie udzieliła wywiadu portalowi Business Insider. Dała kilka wskazówek osobom, które chcą zacząć współpracować z markami np. na . Podkreśliła, że nie wolno czekać aż firmy dostrzegą potencjał konkretnej osoby, a należy wychodzić z inicjatywą. Alisha Marie twierdzi, że przy próbie nawiązania kontaktu z marką wartościowe są proste wiadomości. Należy wykazać zainteresowanie daną firmą i chęć bycia jej ambasadorem. Co napisała Alisha, gdy ubiegała się o pierwsze współprace z markami? „Podobają mi się wasze rzeczy. Dajcie mi znać, jeżeli kiedykolwiek będziecie zainteresowani współpracą" – wiadomość o tej treści wysyłała jako początkująca influencerka. – To nie było profesjonalne, ale to było moje – powiedziała.

Alisha zaznaczyła, że pierwszym krokiem, który wykonają przedstawiciele marki będzie wejście na profil osoby, która ubiega się o nawiązanie współpracy. – Klimat, który poczuje na początku będzie prawdopodobnie przełomowy – stwierdziła. Alisha przekonuje więc, by o swoim profilu np. na Instagramie myśleć jako o portfolio. Zamieszczać tam takie treści, które potencjalnie mogą zainteresować różne firmy.

Czytaj także:
50-letni DJ Tiesto poślubił o 27 lat młodszą modelkę. Uroczystość odbyła się na pustyni

Galeria:
Alisha Marie jest gwiazdą mediów społecznościowych. Obserwują ją miliony
Źródło: Business Insider

Czytaj także

 0