Najważniejszy jest klient

Najważniejszy jest klient

Dodano:   /  Zmieniono: 
W tej chwili już nie tylko cena decyduje o wyborze sprzedawcy energii elektrycznej. Dziś „najlepsze” wcale nie oznacza „najtańsze” - mówi Grzegorz Kinelski, wiceprezes ENEA SA ds. handlowych.

Mamy dziś konkurencyjny rynek sprzedaży energii elektrycznej, o względy klientów zabiega wiele podmiotów. Jak z punktu widzenia właśnie klienta najlepiej wykorzystać tę sytuację?

To bardzo dobrze, że mamy konkurencję. Dzięki niej rynek się rozwija, a klienci mają możliwość znalezienia jak najkorzystniejszych dla siebie ofert. Zachęcamy ich do tego, by sprawdzali, pytali i wyszukiwali produkty spełniające konkretne wymagania. Okazuje się przy tym, że dziś „najlepsze” wcale nie oznacza „najtańsze”: w tej chwili już nie tylko cena decyduje o wyborze sprzedawcy. Klient potrzebuje czegoś więcej niż tradycyjna taryfa. Ważna jest jakość oferowanego produktu i indywidualne podejście.

Czy w pana ocenie są już przesłanki do tzw. uwolnienia cen dla gospodarstw domowych?

Więcej możesz przeczytać w 47/2013 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.