"Wprost" nie sprostował informacji o Sabie

"Wprost" nie sprostował informacji o Sabie

Dodano:   /  Zmieniono: 9
Fot. A. Jagielak/Wprost
Wbrew twierdzeniu marszałka Sejmu Ludwika Dorna, tygodnik "Wprost" nie sprostował informacji o jego psie Sabie.
Redakcja podtrzymuje swoją informację, że pies marszałka Sejmu rzeczywiście zniszczył meble w rezydencji MSWiA.
W ostatnim numerze tygodnika znalazł się jedynie list Witolda Lisickiego, rzecznika prasowego Ludwika Dorna, który przedstawiał punkt widzenia marszałka Sejmu w tej sprawie. W żadnym razie nie jest to jednak stanowisko redakcji.
 9

Czytaj także