Przejdź na stronę główną

Wprost

Wiadomości Polityka Biznes Prime time Zdrowie Eko Galerie Quizy Tematy Premium 
SubskrybujSzukajMenu
px

Menu
  • Wiadomości
    • Koronawirus
    • Kraj
    • Świat
    • Polityka
    • Życie
    • Historia
  • Premium
    • Wprost Info - podsumowanie dnia
    • Subskrypcja cyfrowa
    • Opinie i komentarze
    • Tylko u nas
  • Biznes
    • Gospodarka
    • Finanse i inwestycje
    • Giełda
    • Podatki
    • Firmy i rynki
    • Energetyka
    • Infrastruktura
    • Przemysł
    • Handel
    • Rolnictwo
    • Nieruchomości
    • CSR
    • Kursy walut
    • Rankingi
  • Prime time
    • Seriale
    • Gwiazdy
    • Zwiastuny
    • Telewizja
  • Nauka
    • Kosmos
    • Ekologia
    • Religia
  • Zdrowie
    • Koronawirus
    • Medycyna
    • Odżywianie
    • Dziecko
    • Psychologia
    • Uroda
    • Strefa pacjenta
    • Wellbeing
  • Technologie
    • Internet
    • Gry
    • Urządzenia
    • Start-Upy
    • Smart City
    • FinTech
    • Cyfrowy świat
  • Sport
    • Euro 2020
    • Liga Mistrzów UEFA
    • Piłka nożna
    • Siatkówka
    • Relacje na żywo
    • Sporty zimowe
    • Skoki narciarskie
  • Kultura
    • Film
    • Teatr
    • Muzyka
    • Literatura
    • Magazyn FILM
  • Auto / moto
    • Aktualności
    • Nowe
    • Używane
    • Moc
    • Rankingi
    • Testy
    • Rynek
  • Pogoda
    • Warszawa
    • Białystok
    • Gdańsk
    • Kraków
    • Lódź
    • Poznań
    • Szczecin
    • Wrocław
    • Nad morzem
    • Nad jeziorami
    • W górach
  • Newsroom
    • Galerie
    • Quizy
    • Tematy
    • Blogi
Okładka tygodnika Wprost nr 3/2021 (1968)
Wydanie: 3/2021 (1968)
  • Spis treści
  • Archiwum wydań
  • Wydania specjalne
  • Autorzy
  • Subskrypcja cyfrowa
  • Fundacja
Platformy prasy cyfrowej:
  • kiosk24
  • eGazety.pl
  • eprasa.pl
  • e-Kiosk
  • Nexto.pl
Nagrody tygodnika:
  • Człowiek roku
  • Innowatory Wprost
  • Portfel Wprost
  • Orły Wprost
  • ShEO Awards

Ostatnio dodane


Kuźnia Kadr

Partner strategiczny Enea
  • Artykuł sponsorowany
    Jakie kraje Polacy wybierają na emigrację. Gdzie pracujemy najczęściej i dlaczego
    Emigracja wbrew pozorom wiąże się nie tylko z potrzebami finansowymi, jednak to pieniądze są magnesem, które przekonują Polaków do pracy za granicą. Główne kierunki emigracji od lat są niezmienne. Różnice notuje się tylko w liczbie...
    2 lip 201911:19
    Jakie kraje Polacy wybierają na emigrację. Gdzie pracujemy najczęściej i...
  • Materiał partnera
    Nowe kadry dla energetyki
    Dwanaście szkół z terenu działania Grupy Enea zostało objętych patronatem koncernu energetycznego. W ten sposób Enea realizuje wyzwania stawiane pracodawcom przez rynek pracy, m.in. te związane z pojawieniem się w branży energetycznej...
    23 cze 201920:00
    Nowe kadry dla energetyki
  • Tygodnik WprostEdukacja
    Praca czeka na studenta
    Osoby wkraczające na rynek pracy chcą się rozwijać i dobrze zarabiać, a negocjacje warunków pracy ułatwia im deficyt na rynku. Obok nowoczesnych technologii widzą siebie w branży finansowej czy kreatywnej. Kręcą ich także psychologia i...
    23 cze 201920:00
    Praca czeka na studenta
  • Materiał partnera
    Enea zatrudni osoby z niepełnosprawnościami
    Enea przystąpiła do pilotażowego programu „Praca – Integracja”. Jego celem jest zwiększenie zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, najbardziej narażonych na wykluczenie społeczne i długoterminowe bezrobocie.
    23 cze 201920:00
    Enea zatrudni osoby z niepełnosprawnościami
  • Materiał partnera
    ANWIL – sukces zbudowany na doświadczeniu
    Filary rozwoju włocławskiej spółki ANWIL to nieustanne podnoszenie specjalistycznych kompetencji pracowników, współpraca z ośrodkami akademickimi oraz przedsięwzięcia skierowane do studentów i absolwentów uczelni wyższych.
    23 cze 201920:00
    ANWIL – sukces zbudowany na doświadczeniu
  • Materiał partnera
    PKP Intercity pracodawcą przyszłości
    Wzrost liczby pasażerów PKP Intercity to wielka zasługa pracowników, którzy dążą do zapewnienia podróżnym najwyższej jakości usług i czuwają nad ich bezpieczeństwem.
    23 cze 201920:00
    PKP Intercity pracodawcą przyszłości
  • Tygodnik Wprost
    MPWiK – rzetelny pracodawca
    Wrocławskie MPWiK to spółka dbająca o środowisko i pracowników.
    9 kwi 201720:00
    MPWiK – rzetelny pracodawca
  • Tygodnik WprostEdukacja
    Autor: Kamil NadolskiKamil Nadolski
    Premia marzeń
    Szkolenie w NASA, przeprawa na Antarktydzie czy akrobacje myśliwcem to tylko kilka wariantów turystyki motywacyjnej. Za dobre wyniki w pracy szefowie spełniają marzenia pracowników.
    9 kwi 201720:00
    Premia marzeń
  • Tygodnik Wprost
    Kariera w Jeronimo Martins
    Jeronimo Martins Polska składa się z wielu różnorodnych działów dających ciekawe możliwości rozwoju, awansu, a także międzynarodowej kariery.
    9 kwi 201720:00
    Kariera w Jeronimo Martins
  • Tygodnik WprostEdukacja
    Autor: Grzegorz SadowskiGrzegorz Sadowski
    Z perspektywy millenialsów
    Zarządzanie oczekiwaniami pokolenia Y to wyzwanie dla wielu firm. Millenialsi nie są przywiązani do pracy, chcą niezależności i możliwości podejmowania decyzji. Ci, którzy nie uwzględnią ich potrzeb, wypadną z gry.
    24 kwi 201620:00
    Z perspektywy millenialsów
  • Kraj PolskaTygodnik WprostEdukacja
    Autor: Szymon KrawiecSzymon Krawiec
    Czego się uczyć?
    Według analiz Głównego Urzędu Statystycznego w roku 2020 polski rynek pracy czeka rewolucja. Bezrobocie może spaść do poziomu 3,1 proc., bo ubędzie ok. 2 mln pracowników. To nie oznacza, że każdy znajdzie pracę – przedsiębiorcy będą...
    28 mar 201620:00
    Czego się uczyć?

Bądź na bieżąco...

Wprost - FacebookWprost - TwitterWprost - YouTube

Reklama


Strona główna Powrót
  • Wiadomości
  • Biznes
  • Historia
  • Kultura
  • Sport
  • Życie
  • Galerie
  • Blogi
  • Tygodnik
  • Newsroom
  • O firmie
  • Kontakt
  • Subskrypcja cyfrowa
  • Reklama
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Wprost - Facebook Wprost - Twitter Wprost - YouTube

© ℗ 1998-2021 Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost” Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost” na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 1 b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wyraźnie zastrzega, że dalsze rozpowszechnianie artykułów zamieszczonych na portalu www.wprost.pl jest zabronione.