Macierzyństwo to nie tylko zupki i pieluchy. Jak ujawnia hiszpański dziennik „ABC”, ponad połowa mam regularnie odwiedza internetowe portale społecznościowe.
Trzy lata temu tylko 11% matek wchodziło na takie portale jak np. Facebook. Dziś, jak wynika z badań przeprowadzonych przez BabyCenter.com, liczba ta wzrosła do 63%.
Dziennik zaznacza, że mamy wykorzystują takie serwisy w sposób szczególny. Dla nich to środek umożliwiający np. rekomendowanie odpowiednich produktów, które kobieta z dzieckiem powinna posiadać. Kobiety, pisze gazeta, szukają przede wszystkim informacji, które dotyczą dzieci. Chcą również zasięgnąć „zapasowej" medycznej opinii.
Linda Myrray z BabyCenter.com podkreśla, że mamy więcej korzystają z Facebooka czy Twittera, niż oglądają telewizji czy czytają.
W 2006 roku jedynie 11% matek regularnie czytało blogi. Dziś robi to już 29%.
Badanie przeprowadzono na 25 tys. mam ze Stanów Zjednoczonych.
M.G.
Dziennik zaznacza, że mamy wykorzystują takie serwisy w sposób szczególny. Dla nich to środek umożliwiający np. rekomendowanie odpowiednich produktów, które kobieta z dzieckiem powinna posiadać. Kobiety, pisze gazeta, szukają przede wszystkim informacji, które dotyczą dzieci. Chcą również zasięgnąć „zapasowej" medycznej opinii.
Linda Myrray z BabyCenter.com podkreśla, że mamy więcej korzystają z Facebooka czy Twittera, niż oglądają telewizji czy czytają.
W 2006 roku jedynie 11% matek regularnie czytało blogi. Dziś robi to już 29%.
Badanie przeprowadzono na 25 tys. mam ze Stanów Zjednoczonych.
M.G.