Polscy przedsiębiorcy chcą wygrać z zagranicznymi koncernami walkę o nasz rynek

Polscy przedsiębiorcy chcą wygrać z zagranicznymi koncernami walkę o nasz rynek

Dodano:   /  Zmieniono: 
Jak informuje "Puls biznesu” polskie hurtownie spożywcze z Rzeszowa wspólnie z marketem z Pozniania zamierzają rzucić wyzwanie zagranicznym markom na polskim rynku spożywczym.
W polskim handlu spożywczym największe obroty mają Portugalczycy, Brytyjczycy, Francuzi i Niemcy. Polscy handlowcy zaczynają jednak łączyć siły w walce z zagranicznymi konkurentami i szukają sposobu na odebranie klientów rywalom.

Hurtownie Bać-Pol oraz markety Piotr i Paweł powołały do życia Grupę Handlową PL Plus, która wprowadza na rynek produkty marki "Lubię".

- Biorąc pod uwagę tempo rozwoju sieci sprzedających tę markę oraz naszą determinację, w perspektywie 3-4 lat realne wydaje się osiągniecie sprzedaży na poziomie kilkuset milionów złotych - mówi Leszek Bać, prezes Bać-Polu.