Dyplomacja samochodowa

Dyplomacja samochodowa

Dodano:   /  Zmieniono: 
Reklama
Małgorzata Kożuchowska, aktorka znana m.in. z serialu "M jak miłość", została ambasadorem marki Volvo. Jej zadaniem będzie promować miejski hatchback C30. Pozyskiwanie ambasadorów to coraz częstsza forma reklamy stosowana przez firmy motoryzacyjne. Gwiazdy budują pozytywny wizerunek wokół promowanych samochodów, stąd staranny dobór aktorów do tej roli. Michała Żebrowskiego ostatnio częściej niż na ekranie zobaczyć można w roli ambasadora marki Lexus. - Aktor ma opinię człowieka wrażliwego na problemy ekologii, więc powierzono mu samochód z silnikiem hybrydowym - powiedział Robert Mularczyk, rzecznik Lexusa. Po znane twarze chętnie sięga Renault. Najnowszy model Clio lansuje Borys Szyc, Modusa Anna Korcz, a Lagunę Krzysztof Ibisz. Obowiązki takich ambasadorów wykraczają poza "świecenie twarzą" w reklamie. Muszą także zachwalać samochody w wywiadach, pojawiać się na oficjalnych imprezach, a przede wszystkim - nie mogą dać się sfotografować w aucie konkurencji. Aktorzy chętnie jednak godzą się na taką formę współpracy. Wynagrodzeniem jest najczęściej reklamowany samochód, którego wartość zwykle przewyższa stawki za klasyczne reklamy. (UBI)
Więcej możesz przeczytać w 29/2007 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

Spis treści tygodnika Wprost nr 29/2007 (1282)