OD HITU DO KITU - Konkurencyjna wyjątkowość

OD HITU DO KITU - Konkurencyjna wyjątkowość

Dodano:   /  Zmieniono: 
 "Źródłem sukcesu firmy jest wypracowanie wyjątkowych cech, które odróżnią ją od innych" - pisze Michael Porter w książce "Przewaga konkurencyjna: Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników". "Konkurenci i świadomość słabych stron może w tym tylko pomóc" - dodaje. Porter jest autorem 16 książek dotyczących konkurencyjności firmy na rynkach krajowych i na arenie międzynarodowej. W tej wyjaśnia, jak budować przewagę konkurencyjną przez ograniczanie kosztów, wprowadzanie nowych technologii oraz zróżnicowanie produktów. Przykłady działających na rynku firm i podręcznikowy charakter to połączenie, które sprawia, że lektura jest kompletnym źródłem informacji dla menedżerów zajmujących się zarządzaniem strategicznym oraz specjalistów od marketingu, których zadaniem jest obrona wypracowanej przewagi. (kn)
Więcej możesz przeczytać w 29/2007 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

Spis treści tygodnika Wprost nr 29/2007 (1282)