AMG.net partnerem ATG

AMG.net partnerem ATG

Dodano:   /  Zmieniono: 
Międzynarodowa firma Art Technology Group, dostawca oprogramowania dla biznesu elektronicznego, a szczególnie do zarządzania relacjami z klientem, poprzez umowę partnerską z AMG.net wchodzi na polski rynek.
Firma www.atg.com posiada sieć biur w Ameryce Północnej, Europie, Azji oraz Australii, a jej centrala mieści się w Cambridge, w stanie Massachusetts (USA).
Flagowym produktem ATG jest platforma e-business ATG Dynamo, która składa się z dwóch podstawowych elementów: zestawu zaawansowanych narzędzi, umożliwiających firmom zarządzanie relacjami z klientami (ATG Dynamo Customer Management Suite) oraz ATG Dynamo Commerce Suite - wspierającego sprzedaż produktów i usług oraz obsługę klienta poprzez Internet i inne kanały wirtualne.


Firma ATG, współpracując z siecią partnerów wdrożeniowych, zrealizowała na świecie ponad 700 projektów, m.in. dla: 3M, AT&T, Bell Canada, AGF, Commercial Union, Pioneer Investment, Direct Anlage Bank, American Airlines, CNN, Procter & Gamble.

W rankingu przeprowadzonym w listopadzie 2000 r. przez firmę analityczną Forrester Research platforma Dynamo została uznana za najlepszy na świecie produkt w sferze rozwiązań eCRM.

"Nasze doświadczenia z rynku amerykańskiego i europejskiego wskazują, że liderzy rynkowi potrzebują niezawodnej i skalowalnej platformy e-business, by móc w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w zaawansowanych strategiach budowania relacji z klientem poprzez kanały wirtualne, czyli eCRM." - powiedział Eric Brambilla, odpowiedzialny za ekspansję firmy ATG w Europie Środkowej i Wschodniej.

"Poszukując partnera w Polsce, zwracaliśmy uwagę na doświadczenie w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań internetowych, listę zrealizowanych projektów oraz potencjał konsultingowy. Stąd wybór AMG.net." - powiedział Eric Brambilla, odpowiedzialny za ekspansję firmy ATG w Europie Środkowej i Wschodniej.

AMG.net będzie dystrybutorem oprogramowania ATG na rynku polskim. Będzie prowadzić pełną obsługę klientów w zakresie doradztwa wdrożeniowego.


"Największe polskie firmy z sektora usług - banki, firmy ubezpieczeniowe, firmy telekomunikacyjne - chcą wykorzystywać Internet jako ważny kanał budowania relacji z klientem. " - powiedział Łukasz Wojcieszak, dyrektor ds. rozwoju biznesu AMG.net.

Uważa on, że ten cel osiągną dzięki platformie ATG Dynamo.



AMG.net jest firmą doradczą nowego typu. Łączy kompetencje w dziedzinie strategii internetowych, optymalizacji procesów biznesowych wewnątrz i wokół przedsiębiorstw, technologii informatycznych oraz marketingu.

Z jej oferty skorzystały już: Alcatel, Bank Pekao S.A., BRE BANK S.A., Cadbury Wedel, Delphi Automotive Systems, Elektrim S.A., Grupa Żywiec, IBM, Procter & Gamble, TP S.A. i Whirlpool.
Firma zatrudnia ponad 60 osób; posiada biura w Łodzi i Warszawie.

em