Sponsor płaci, sponsor smakuje

Sponsor płaci, sponsor smakuje

Dodano:   /  Zmieniono: 1
Kilka miesięcy temu daliby się pokroić za najwyższą jakość delikatesowych specjałów. O produktach z dyskontów nie chcieli nawet mówić. Dziś najwyraźniej uważają, że szynka, w której jest 80 proc. mięsa, czy dżem, którego 100 g powstaje z zaledwie 35 g owoców, to żywność godna polecenia. Kucharze celebryci poszli na służbę dyskontów.
No i masz. Ser manchego skończył się w pierwszym dniu promocji. Czym go zastąpić? Mozarellą? Z Niemiec? – Ewa, dyrektorka agencji PR, wpadła do Lidla, bo chciała przygotować dla znajomych pieczonego kurczaka z chorizo i serem manchego. Przepis poleca znany kucharz Karol Okrasa, który od dwóch tygodni pojawia się w reklamach Lidla. Ma być smacznie i tanio. Koszt składników dania dla czterech osób wynosi około 20 zł, a delikatesowe specjały z Hiszpanii – typu owczy ser manchego czy kiełbaska chorizo – mają przyciągnąć do sklepów wyedukowanych kulinarnie i zasobnych w gotówkę klientów.

Menedżerowie sieci dyskontowej zacierają ręce. Internetowy serwis z przepisami odwiedziły tysiące gości. Na Facebooku Lidla polubiło już prawie 200 tys. osób. A to dopiero początek.
Więcej możesz przeczytać w 33/2012 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

 1

Czytaj także