Centrum kompetencyjne

Centrum kompetencyjne

Dodano:   /  Zmieniono: 
ComputerLand SA, Oracle Polska i Hewlett-Packard podpisały umowę o współpracy w zakresie oferowania rozwiązań z dziedziny zarządzania kontaktami z klientami.
ComputerLand SA, Oracle Polska i Hewlett-Packard podpisały umowę o współpracy w zakresie oferowania rozwiązań z dziedziny zarządzania kontaktami z klientami (Customer Relationship Management – CRM). Na mocy podpisanej umowy firmy stworzą wspólnie Centrum Kompetencyjne Oracle CRM. Do wspólnego przedsięwzięcia Oracle dostarczy oprogramowanie, ComputerLand będzie integratorem wdrażanych systemów, a Hewlett-Packard zapewni odpowiednią platformę sprzętową. Centrum będzie się mieścić w ComputerLandzie. Przedsiębiorstwa zainwestowały w inicjatywę 1,5 mln. USD. Idea zarządzania kontaktami z klientami wywodzi się z dążenia do zintegrowania procesów zarządzania sprzedażą z obsługą klienta. Tego typu rozwiązania po raz pierwszy zastosowano prawdopodobnie w 1999 r. Obecnie chłonnym rynkiem dla rozwiązań klasy CRM stają się nowe branże marketingu i sprzedaży, takie jak e-commerce czy sprzedaż przez protokół WAP.(kdm)