Help Desk w Komendzie Głównej Policji niepotrzebny? CBA ma wątpliwości

Help Desk w Komendzie Głównej Policji niepotrzebny? CBA ma wątpliwości

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. sxc 
CBA zawiadomiło prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstw przez byłego i obecnych funkcjonariuszy Komendy Głównej Policji. Sprawa dotyczy możliwych nieprawidłowości w związku z rozstrzygnięciem przetargu na zakup usługi Help Desk.

Jak poinformował rzecznik biura Jacek Dobrzyński zawiadomienie zostało przekazane Prokuraturze Apelacyjnej w Warszawie. - Obejmuje ono byłego i obecnych funkcjonariuszy Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji - dodał.

CBA prowadzi kontrolę w tej sprawie od 14 maja 2012 r. Postępowanie dotyczy sprawdzenia wybranych procedur podejmowania i realizacji decyzji udzielania zamówień publicznych w latach 2009-2011. W pierwszej kolejności badano zamówienia związane z Help Desk. Jak podano na stronie internetowej www.cba.gov.pl agenci podnoszą w wątpliwość zasadność i celowość zakupu usługi.

eb, pap