26mar2000 — Telewizja komercyjna postawiła na emocje. - Przeszliśmy już przez fascynację samą rozrywką - mówi Ryszard Sibilski, szef działu zakupów TVN.
5wrz1999 — Kampania reklamowa związana z premierą filmu "Epizod I. Mroczne widmo", kolejnej części "Gwiezdnych wojen", będzie największym przedsięwzięciem tego rodzaju w historii show-businessu
6gru1998 — Kradzież pierwodruku dzieła Mikołaja Kopernika "O obrotach sfer niebieskich" pokazuje, że największym sprzymierzeńcem złodziei jest bieda i ciasnota panująca w polskich bibliotekach.
11paź1998 — Jeśli piosenka nie zostanie zilustrowana teledyskiem, a ten nie będzie często emitowany w telewizji, są niewielkie szanse, by stała się przebojem i przyczyniła do zwiększenia sprzedaży płyty - w tej kwestii branża jest zgodna. Tymczasem firmy...