Od Hitu Do Kitu - Na partyzanta

Od Hitu Do Kitu - Na partyzanta

Dodano:   /  Zmieniono: 
 Co zrobić, żeby zdobyć klienta? Jeśli firma nie ma ani renomy, ani pieniędzy, trzeba działać na tzw. partyzanta, choć może trafniejsze byłoby określenie "na szpiega z dużą dozą bezczelności". Jay Levinson, William Gallagher i Orvel Wilson napisali "Sprzedaż partyzancką" dla biznesowych nowicjuszy, którzy na pierwsze spotkanie z potencjalnymi klientami przychodzą nawet bez własnego długopisu. Wychodzą za to - zapewniają autorzy - z zamówieniami na tysiące dolarów. "Cudownych" sposobów zarabiania milionów powstały już setki. Sposób "partyzancki" niczym specjalnym wśród nich się nie wyróżnia, choć kilka ciekawych pomysłów z pewnością wartych jest wykorzystania. (SS)
Więcej możesz przeczytać w 25/2007 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

Spis treści tygodnika Wprost nr 25/2007 (1278)