Czego można się spodziewać po książce, której autor chce nauczyć "jak spieniężyć innowacyjność". Że sama będzie na tyle innowacyjna, by przekonać czytelników, iż innowacyjność jest czymś, do czego warto dążyć, a autor wie, o czym pisze. Niestety, "Od pomysłu do zysku" Adama Jolly'ego nie różni się wiele od ponad dwóch tysięcy książek ze słowem "jak" w tytule, dostępnych w internetowej księgarni Merlin.pl.Nic więc dziwnego, że wydawca nie przekonuje, iż "Od pomysłu" jest bestsellerem popularnym od Spitsbergenu po przylądek Horn.
Dla tych, którzy pochłonęli już wszystkie poradniki, a obiecywanych wciąż zysków nie zanotowali. (SS)
Więcej możesz przeczytać w 27/2007 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.