Opakowanie ważniejsze od szlachetnego trunku? Na pewno równie ważne. Kiedy kiperom podsunięto przeciętne trunki w ekskluzywnych butelkach, uznali je za wyborne. Dlatego producenci prześcigają się w pomysłach na luksusowe edycje.
Sensację wzbudziły w 2006 r. butelki z wódką (wyprodukowaną przez Donalda Trumpa) pokryte 24-karatowym złotem. Raper Puff Daddy częstował nią gości na swoich urodzinach. Teraz muzyk nie zrobiłby już takiego wrażenia. Jego alkohol nie wyróżniałby się wśród setek luksusowych butelek zdobionych szlachetnymi kruszcami i kamieniami, a zaprojektowanych przez najsłynniejszych kreatorów mody i designerów.
Więcej możesz przeczytać w 8/2009 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.