Radio Maryja zdobywa kolejnych słuchaczy

Radio Maryja zdobywa kolejnych słuchaczy

Dodano:   /  Zmieniono: 
O. Tadeusz Rydzyk (fot. mat. prasowe) 
Rośnie słuchalność Radia Maryja - wynika z badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company dla portalu wirtualnemedia.pl.
Badanie obejmowało okres od października do grudnia 2012 r. Liderem pozostało RMF FM, które ma 24,67 proc. udziałów w rynku. W porównaniu z analogicznym okresem 2011 r., wynik RMF FM oznacza spadek o 2,1 pkt. proc.

Kolejne miejsca w rankingu zajęły Radio Zet (16 proc., wzrost o 0,3 pkt. proc.) oraz Program I Polskiego Radia (10,4 proc., spadek o 1,8 punktu). ) 0,6 pkt. proc., do 7,3 proc., spadła słuchalność radiowej Trójki.

Wzrost słuchalności zanotowały: Radio Maryja (2,8 proc., wzrost o 1 pkt. proc.), Eska Rock (1,8 proc., wzrost o 0,3 pkt.) oraz RMF Classic (0,9 proc., wzrost o 0,2 pkt.).

zew, wirtualnemedia.pl