Magia biznesu

Magia biznesu

Dodano:   /  Zmieniono: 
Z usług JASNOWIDZÓW I WRÓŻBITÓW coraz częściej korzystają biznesmeni, artyści, politycy, a nawet księża. W dobie kryzysu polskie wyższe sfery uwierzyły w magię.

Anna jest absolwentką finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Na osiem lat trafiła do jednej z liczących się na rynku firm konsultingowych. – Zagryzałam zęby i zdobywałam doświadczenie w korporacji, odliczając czas do momentu, w którym samodzielnie założę firmę – mówi. W końcu uznała, że jest na to gotowa. Jednak zanim swój biznesplan zaczęła wcielać w życie, poszła do numerologa. – Znam się na finansach, chcę doradzać innym, ale wiem też, że w biznesie wszystko jest możliwe. Na moich oczach rodziło się i upadało tyle firm, że metafizyczne wsparcie mogło mi tylko pomóc – wyjaśnia. – John Pierpont Morgan, amerykański finansista, o którym uczyłam się na studiach, powiedział kiedyś, że o ile milionerzy nie potrzebują porad astrologów, o tyle miliarderzy już tak – dodaje.

Więcej możesz przeczytać w 35/2014 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.