Kończy się ścisły podział na klasycznie rozumiane media, portale internetowe i dostawców internetu. Każdy z tych osobnych do niedawna światów chce sprzedawać swoją ofertę wszędzie, gdzie się da, czyli w telewizorze, na ekranie komputera i w telefonie komórkowym. Zmieniają się też nasze przyzwyczajenia – chcemy decydować, co, kiedy i w jaki sposób oglądamy. Na te potrzeby odpowiadają nadawcy i operatorzy. Największy potencjał na nowym rynku mają Grupa TP, Grupa ITI, Agora oraz Grupa Polsat, ponieważ posiadając media tradycyjne i internetowe, potrafią wykorzystać współzależności między nimi, by zaoferować klientom adekwatne do ich oczekiwań rozwiązania.
Nowe media
Coraz bardziej zacierają się granice między telekomunikacją i rynkiem telewizji. Operatorzy telewizji kablowej czy platformy satelitarne oferują dostęp do internetu czy usługi telefoniczne, podobnie coraz więcej operatorów telekomunikacyjnych, wcześniej skupiających się na usługach telefonicznych i internecie,wchodzi na rynek mediów, oferując telewizję i wideo na życzenie (VoD).
Coraz bardziej zacierają się granice między telekomunikacją i rynkiem telewizji. Operatorzy telewizji kablowej czy platformy satelitarne oferują dostęp do internetu czy usługi telefoniczne, podobnie coraz więcej operatorów telekomunikacyjnych, wcześniej skupiających się na usługach telefonicznych i internecie,wchodzi na rynek mediów, oferując telewizję i wideo na życzenie (VoD).
Więcej możesz przeczytać w 22/2010 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.