Dieta panny młodej

Dieta panny młodej

Chcesz schudnąć? Zbadaj, jak twój organizm wydziela insulinę!
Aby schudnąć, nie wystarczy unikać tłustych potraw i ograniczyć liczbę dostarczanych w pożywieniu kalorii. To zalecenie, choć słuszne, nie każdemu pozwala się pozbyć zbędnych kilogramów. Trzeba przede wszystkim zbadać, jak nasz organizm wydziela insulinę.
Z najnowszych badań dr. Davida Ludwiga ze Szpitala Dziecięcego w Bostonie wynika, że najistotniejszym czynnikiem wpływającym na skuteczność diet odchudzających jest ilość insuliny wytwarzanej w odpowiedzi na dostarczaną organizmowi glukozę. - Przetwarzanie tego cukru w organizmie wpływa na cały metabolizm. Dlatego restrykcyjne diety, nawet połączone z dużą aktywnością fizyczną, nie przyniosą oczekiwanych efektów, jeśli nie będą dostosowane do fizjologii naszego organizmu - mówi „Wprost" dr David Ludwig.
Więcej możesz przeczytać w 24/2007 wydaniu tygodnika e-Wprost.

Archiwalne wydania Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

 2
  • Paula WOHL, W-wa   IP
    GLUKOZA naturalna. Dieta. IG to błędy.
    BH.303.
    MOTTO: ENERGIA naszego organizmu, to wyłącznie ta pozyskiwana BIOLOGICZNIE prawidłowo.

    Zdecydowanie polecam spożycie produktu o nazwie: GLUKOZA naturalna. Będzie wtedy w organizmie więcej tej energii od środka. Musimy przecież wzmacniać swój układ odpornościowy. Warto i to się sprawdza od zaraz. A energii potrzeba każdemu; duuuużo !!

    Największą jednak koncentrację uzyskujemy w strukturze żywieniowej jaką stanowią: CHLEB typu KR-IRL, Chleb na OSTEOPOROZĘ, oraz tzw. Chleb na OTYŁOŚĆ. Przygotowanie takich produktów realizuje się poprzez gotowanie, a następnie pieczenie. To tworzy bezsprzecznie produkt silnie energetyczny tzw. koncentrat glukozowy !! Odnośnie konsumpcji to ostanie słowo, co oczywiste należy zawsze do naszego lekarza rodzinnego. *

    KONKLUZJA finalna:
    Ilość żywności należy bezwzględnie dostosować do trybu życia, czyli zapotrzebowania energetycznego własnego organizmu. Najistotniejszym stabilizatorem wyrównywania braków energii u człowieka jest bez wątpienia tzw. CHLEB typu KR-IRL. Wskazana jest także zasadotwórcza cytryna ok. 2,5-4 sztuk/24h. Sok z cytryny neutralizuje kwasowość soków trawiennych pustego żołądka zmniejszając łaknienie.

    R E F L E K S J A:
    INDEKS ŻYWIENIOWY, a; INDEKS GLIKEMICZNY, to dwa różne spojrzenia na realia przyrodnicze.
    IŻ; to identyfikacja ewolucyjnych dokonań przyrody. IG; to marketing, obłuda i biznes.

    Zobacz też; CUKRZYCA typu 2, wg: IRL KRAKÓW.
    Książka, pt._______: PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku.
    Wydanie drugie: zaktualizowane i uzupełnione. **
    Skrót adresu strony w Internecie_______: MAGDALIRL
    ADRES_______: http://www.magdalirl.com.pl/
    • Roksana SARK, Lisboa   IP
      WĘGLOWODANY.
      __PODPOWIEDŹ:
      BH.40.
      MOTTO: INFO o węglowodanach.
      __WYSOKIE węglowodany, to takie, które po spożyciu produktu zawierającego właśnie węglowodany, podnoszą poziom cukru o więcej niż 26% (od 26,01% wzrostu).
      __NISKIE węglowodany; to,
      1. zalecane: wzrost poziomu cukru po spożyciu od 0-13%, lub 
      2. dozwolone: wzrost poziomu cukru od 13,01-26,00%.

      Ten POZIOM WZROSTU można sobie łatwo samemu sprawdzić, własnym GLUKOMETREM !!
      Np. odczyt na glukometrze jest/mamy 100 mg/dL na czczo.
      Po spożyciu 50 gram czystej glukozy poziom wzrośnie; o ok. 74% przy odczycie najwyższym (sprawdzamy co 15 minut przez ok. 1,5-2,5 godziny), po spożyciu 50 gram winogron o ok. 12% (ten najwyższy), po ugotowanym ryżu ok. 14-18% (zależy od rodzaju ryżu), po kaszy jaglanej o ok. 17%. Po spożyciu cukru spożywczego też poziom wzrośnie o około 73-74%. Po spożyciu czekolady tzw. min. 70% cacao, poziom cukru wzrośnie o ok. 42%, to jest dużo, ponieważ w takiej czekoladzie jest dużo __WYSOKICH węglowodanów czyli cukru białego lub brązowego.

      Po spożyciu chleba pszenno-żytniego poziom cukru wzrasta UWAGA o ok. 74%, czyli jak przy czystej glukozie.
      To jeden z dramatycznych U J E M N Y C H, przyrodniczych rekordów !!

      I tenże wzrost poziomu cukru po spożyciu, można sobie sprawdzić samemu tj. należy tylko odczyty, wykonywać co 15 minut określając najwyższy poziom wzrostu i jest to łatwe, no ale należy to wykonać OSOBIŚCIE.
      Badanie zaczynamy NA CZCZO, określamy wówczas; POZIOM CUKRU np. 100mg/dL (tj. 5, 5 mmol/L). Następnie zjadamy 50 gram produktu, w którym chcemy określić wzrost poziomu cukru po spożyciu i badamy co 15 minut, określając odczyt najwyższy; może tym najwyższym być 2-gi, a może być 4-ty odczyt. To oczywiście zależy od rodzaju węglowodanów zawartych w zjedzonym przez nas produkcie.

      Takimi badaniami można łatwo i jednoznacznie potwierdzić sobie, tzw. __INDEKS GLIKEMICZNY,
      i zobaczyć ile jest tam błędów.
      P. S. __INDEKS ŻYWIENIOWY, a; __INDEKS GLIKEMICZNY, to dwa różne spojrzenia na realia przyrodnicze.
      IŻ, to identyfikacja ewolucyjnych dokonań przyrody, a; IG, to marketing, obłuda i biznes.

      Zobacz też: IRL KRAKÓW.
      __Książka; _pt._______: PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku.
      Wydanie drugie: zaktualizowane i uzupełnione.
      __Skrót adresu strony w Internecie_______: MAGDALIRL
      __ADRES_______: http://www.magdalirl.com.pl/

      Pozdrawiam Ciebie i WSZYSTKICH

      Spis treści tygodnika Wprost nr 24/2007 (1277)