Polska na językach

Polska na językach

Dodano:   /  Zmieniono: 
Pracowity jak Polak - w Europie rodzi się nowy stereotyp naszego rodaka
Polacy są bohaterami dowcipów na całym świecie, ale wypadają w nich słabo. W kawałach rosyjskich jesteśmy prymitywami, w amerykańskich - idiotami, a w niemieckich - złodziejami. Wiele wskazuje na to, że niedługo te kalki trafią do kosza. Od momentu, kiedy weszliśmy do unii, nasz narodowy wizerunek zmienił się rewolucyjnie. Europejczycy mogli już się przekonać, że jesteśmy pracowici, sumienni i odpowiedzialni, wbrew przypiętym łatkom. Jesteśmy także bardziej widoczni - dzięki wyrazistej polityce w ramach UE. - Pierwsza zasada budowania silnej marki brzmi: daj się zauważyć. Szum, jaki wokół naszego kraju robi dziś rząd, to świetna metoda - podkreśla Mirosław A. Boruc, prezes zarządu Instytutu Marki Polskiej.
Więcej możesz przeczytać w 24/2007 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

Spis treści tygodnika Wprost nr 24/2007 (1277)