Grupa trzymająca zboże
W artykule "Grupa trzymająca zboże" (nr 4) pojawił się błąd. Kombinat Rolny Kietrz spółka z o.o. nie stał się własnością niemieckiego koncernu Südzucker, choć w tej sprawie podpisano już list intencyjny. Kombinat Rolny Kietrz jest nadal polską spółką, w której skarb państwa ma 100 proc. udziałów.
Jan PiŃski
Trzeszcząca płyta
W artykule Grzegorza Brzozowicza "Trzeszcząca płyta" (nr 5) wskutek pomyłki redakcyjnej, niezawinionej przez autora, znalazły się błędne dane. Najnowsza płyta Kayah nazywa się "Stereo Typ", a nie "Testosteron", i została sprzedana w 50-tysięcznym nakładzie, a nie w 30 tys. egzemplarzy. Limit sprzedaży przy przyznawaniu platynowej płyty wynosi 70 tys. egzemplarzy.
Redakcja
Uczciwy biznes?
Często podróżuję płatną autostradą A4. Od dłuższego już czasu trwają tam prace remontowe. Obecnie na dwóch odcinkach jeden pas jest wyłączony z eksploatacji. Na domiar złego dzisiaj rano obie jezdnie pokryte były warstwą śniegu. Czy w takich warunkach trasa spełnia wymagania, jakim powinna odpowiadać płatna autostrada?
KRZYSZTOF POGAN
Kraków
W artykule "Grupa trzymająca zboże" (nr 4) pojawił się błąd. Kombinat Rolny Kietrz spółka z o.o. nie stał się własnością niemieckiego koncernu Südzucker, choć w tej sprawie podpisano już list intencyjny. Kombinat Rolny Kietrz jest nadal polską spółką, w której skarb państwa ma 100 proc. udziałów.
Jan PiŃski
Trzeszcząca płyta
W artykule Grzegorza Brzozowicza "Trzeszcząca płyta" (nr 5) wskutek pomyłki redakcyjnej, niezawinionej przez autora, znalazły się błędne dane. Najnowsza płyta Kayah nazywa się "Stereo Typ", a nie "Testosteron", i została sprzedana w 50-tysięcznym nakładzie, a nie w 30 tys. egzemplarzy. Limit sprzedaży przy przyznawaniu platynowej płyty wynosi 70 tys. egzemplarzy.
Redakcja
Uczciwy biznes?
Często podróżuję płatną autostradą A4. Od dłuższego już czasu trwają tam prace remontowe. Obecnie na dwóch odcinkach jeden pas jest wyłączony z eksploatacji. Na domiar złego dzisiaj rano obie jezdnie pokryte były warstwą śniegu. Czy w takich warunkach trasa spełnia wymagania, jakim powinna odpowiadać płatna autostrada?
KRZYSZTOF POGAN
Kraków
Więcej możesz przeczytać w 6/2004 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.