Wiele wskazuje na to, że w 2007 r. przenośny komputer stanie się przedmiotem równie osobistym i powszechnym jak telefon komórkowy. Tym bardziej że najprostsze nowe modele można kupić już za niecałe 2 tys. zł, zaś laptopy, jak wynika z analiz firmy Gartner, stanowią aż 40 proc. sprzedawanych w Polsce komputerów. Widząc ten trend, właściciele kawiarni i pubów prześcigają się w uruchamianiu hot-spotów, co umożliwia bezprzewodowy, bezpłatny dostęp do Internetu każdemu, kto przysiądzie się z własnym przenośnym komputerem. Pod tym względem szybko doganiamy światową czołówkę. W maju 2006 r. w Stanach Zjednoczonych po raz pierwszy sprzedaż laptopów przewyższała sprzedaż komputerów stacjonarnych - główną przyczyną był spadek ceny przenośnych komputerów poniżej psychologicznej bariery 1000 dolarów. W ciągu roku ceny spadły o 17 proc.
Więcej możesz przeczytać w 1/2007 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.